Termékek   »   gumiabroncsnyomás szabályozás   »   traktor hátsó tengelycsonkos rendszer + első híd 2 vezetékes rendszer

Gumiabroncsnyomás szabályozás – PTG

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Traktor hátsó tengelycsonkos rendszer + első híd 2 vezetékes rendszer – PTG RDS/radial + PTG AIRBOX/drivel 2L

DERALAND Kft. a PTG termékek hivatalos forgalmazója Magyarországon. A forgalmazott termékeket viszonteladói hálózaton keresztül forgalmazza.

PTG RDS/radial 2L- 2 vezetékes menet közbeni hátsó abroncs nyomás + PTG AIRBOX/drivel 2L első abroncs nyomás szabályozásnak kombinált rendszere traktorokhoz. Egy tökéletes rendszer az abroncsnyomás kényelmes beállításához menet közben.


 
 
 


A PTG RDS/radial és PTG AIRBOX/drive 2L kétvezetékes technika alapvetően úgy működik, hogy a levegő egy álló részről (állórész) egy forgó részre (rotor) kerül. Erre a célra nyomásálló tömítéseket helyeznek el, amelyek a rotorral kölcsönhatásban gyűrűs csatornákat eredményeznek, amelyeken keresztül a sűrített levegőt vezetik, természetesen menet közben is.

A hátsó hídra szerelt állórészt koncentrikusan a féltengely tokhoz kerül rögzítésre, a forgó rész pedig illesztve van a féltengelyen és bilincszárral van rögzítve. Egy nagy átömlési keresztmetszetű munkavezeték és egy kicsi keresztmetszetű vezérlővezeték vezet a forgó résztől a kerékszelepig.

Az első hídra szerelt forgó csatlakozó egy erre a célra kialakított tartó konzol segítségével a gép kerékcsavarjaival,a híd középvonalában kerül rögzítésre a rotort és az állórészt egymáshoz illesztve. Nagy átömlési keresztmetszetű munkavezeték és egy kicsi keresztmetszetű mérő vezeték vezet a forgó kerékcsatlakozótól a kerékszelepig.

Az első hídon lévő levegővezetékek teleszkópos csövön keresztül futnak át ​​a sárvédőn, és a kerék közepéig vannak vezetve. A kerekekhez viszonyított oldaltávolsága egyedileg állítható be a teleszkópos csővel.

A munka- és vezérlővezetékek gyorscsatlakozókkal vannak összekapcsolva a forgó csatlakozókkal, hogy azokat egy könnyen meg lehessen oldani, amikor nem használják, és elhelyezhetik a sárvédőkre szerelt rögzítő csatlakozóiban.

Az első és a hátsó hídra szerelt forgó csatlakozók és a teljes levegő vezetékrendszer csak akkor van nyomás alatt, amikor a vezérlés aktív. A szabadalmaztatott kétvezetékes elv biztosítja, hogy minden nyomásváltozás után a gumiabroncsok "reteszelődjenek", és a levegő nyomás átviteli egységek (beleértve a tömítéseket is) nyomás mentesek legyenek és ezáltal optimálisan védve legyenek. Ez a technológia biztosítja azt is, hogy a gumiabroncs-rendszer szivárgása vagy vezeték szakadása esetén sem veszik el a levegőt, ezzel biztosítva a magas szintű biztonságot.

A levegőellátást a jármű saját kompresszora és a légfékrendszer légtartálya biztosítja. A fék biztonsági szelepe, az úgynevezett túlfolyó szelep biztosítja, hogy a féktartályban a nyomás ne csökkenjen 6,5 bar alá - tehát a féknek megvan a szükséges prioritása a gumiabroncs-nyomásszabályozó rendszerrel szemben.

Az RDS / radial 2L AIRBOX / drive 2L 2 vezetékes technika egyszerűen és kényelmesen működtethető a traktor vezetőfülkébe helyezett PTG saját digitális kezelő egységén keresztül vagy a traktor gyári ISOBUS terminálján keresztül.

A beállítható abroncsnyomás a szántóföldi munkákhoz és a közúti közlekedéshez egyetlen gombnyomással előhívható
majd beállítható minden csatlakoztatott kerékre 0,1 bar-os lépcsőkben. A rendszer aktiválása után a kiválasztott gumiabroncs-nyomás értékek automatikusan beállítódnak az összes kerékbe, ezt követően a rendszer újra kikapcsol. A rendszert természetesen bármikor deaktiválhatjuk egy gomb megnyomásával is.


FOTÓ – Traktor hátsó tengelycsonkos rendszer + első híd 2 vezetékes rendszer FILM – Traktor hátsó tengelycsonkos rendszer + első híd 2 vezetékes rendszer PDF – Traktor hátsó tengelycsonkos rendszer + első híd 2 vezetékes rendszer E-MAIL – Kérjen személyre szabott ajánlatot vagy szakmai tanácsot!