DERALAND Kft. a PTG termékek hivatalos forgalmazója Magyarországon. A forgalmazott termékeket viszonteladói hálózaton keresztül forgalmazza.
PTG AIRBOX/drive 1L - 1 vezetékes rendszer menet közbeni abroncs nyomás szabályozás traktorokhoz, minden tengely típushoz
Lehetőség van csak a hátsó hídra kiépíteni rendszert illetve az első és a hátsó hídra is egyszerre.
Az AIRBOX / drive 1L 1 vezetékes technika alapvetően úgy működik, hogy a levegő egy álló részről (állórész) egy forgó részre (rotor) kerül. Erre a célra nyomásálló tömítéseket helyeznek el, amelyek a rotorral kölcsönhatásban gyűrűs csatornákat eredményeznek, amelyeken keresztül a sűrített levegőt vezetik, természetesen menet közben is.
A forgó csatlakozó egy erre a célra kialakított tartó konzol segítségével a gép kerékcsavarjaival,a híd középvonalában kerül rögzítésre a rotort és az állórészt egymáshoz illesztve. Nagy átömlési keresztmetszetű munkavezeték vezet a forgó kerékcsatlakozótól a kerékszelepig.
A felnibe egy golyós csapot szerelnek be, amelyet kézzel kell elzárni minden alkalommal, amikor a jármű parkol.
A levegőellátást a jármű saját kompresszora és a légfékrendszer légtartálya biztosítja. A fék biztonsági szelepe, az úgynevezett túlfolyó szelep biztosítja, hogy a féktartályban a nyomás ne csökkenjen 6,5 bar alá - tehát a féknek megvan a szükséges prioritása a gumiabroncs-nyomásszabályozó rendszerrel szemben.
Az első illetve a hátsó tengely levegővezetéke egy teleszkópos csövön keresztül fut át a sárvédőn, egészen a forgó csatlakozóig. A teleszkópos csővel a kerékhez viszonyított oldalirányú távolság egyedileg állítható.
A munkavezeték egy gyorscsatlakozóval van összekapcsolva a forgó csatlakozóval, így amikor nem használják, akkor könnyen lecsatlakoztatható és elhelyezhető a sárvédőre szerelt csatlakozójában.
Az AIRBOX / drive 1 vezetékes technológiát egyszerűen és kényelmesen lehet működtetni a vezetőfülkében helyezett pneumatikus kezelő egység segítségével.
A kezelő egység segítségével a 2 vagy 4 abroncsban - attól függöen, hogy csak a hátsó hídra vagy az első és a hátsó hídra is kiépítésre kerül a rendszer - egyszerre azonos nyomást tudunk beállítani.
FONTOS : az 1 vezetékes rendszer állandó nyomás alatt van!
Köszönjük! Ajánlatkérésével kapcsolatban kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot.
Kérjük probálja meg később